Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kendini Metalci rockçı zanneden bir grub İnsanlar

  • EnlighTen_The_ • 22 Aralık 2004 14:21 • #445676
    kendi hallerine bırakın...
  • BaD-BoY • 22 Aralık 2004 21:08 • #445699
    evet saygıda kusur etmedikçe serbest bırakın,baktınız havalara giriyo veya sallamaya başladı...ya kafa gömün orada,..yok yok siz en iyisi uzaklaşın oradan....hızla....
  • psycho_cat • 25 Aralık 2004 15:07 • #445794
    metalci rockçı olmak için illa birşeyler mi üretmek lazım? e ozaman bir resim sergisine katılmak için de ressam olmak lazım senin mantığına göre.ya da ben pepsi sevmiyorum ama dur eleştirmeden önce bi cola markası yaratayım eleştirmeye hakkım olsun.... yuh be türkiye nereye gidiyor nasıl bir mantıksızlıktır bu zavallı insan. artı eleştirmek en büyük hakkımız eğerki bir kaset veya albüm yapılıyor ve buna da ben para bayılıyorsam doğal olarak eleştirecem her önüme geleni beğencek senin gibi kuzu beyinli insanlar varken müzik ilerlemez o yüzden türkiye yurtdışını takip etmekte müzikte. bunu bi düşün belki adam olursun ha? bak sinirim bozuldu illa boyle forumlarda bi senin gibi beyinsiz insanımsı nesneler olur. yalakalığını da yapmışsın ha ktulu baran hariç ..neden afedersin ktulu baran senimi s.. ağzımı bozdurma şimdi adam ol yoksa odunlukta direnirsen yakarlar birgün oldu mu? hade naşşş! dolaşma ayak altında
  • karete • 26 Aralık 2004 04:56 • #445833
    silerim ben bu mesajımı .)
  • jazz_blues • 26 Aralık 2004 16:10 • #445857
    tabi ki üstüme alınmadım kesinlikle,hatta gerçekten de vardır öyle insanlar,bilemeyiz.ama bunu burda bu şekilde eleştirmek yanlış olmuş tabii ki,bilesin...
  • sen_anlamazsin • 2 Şubat 2006 14:40 • #493335
    rock da metalde düşünen insanların konuşma şeklidir sen konuşmayı öğren
  • sen_anlamazsin • 24 Mayıs 2006 16:31 • #499518
    haklıyım
  • Necrophilliac • 24 Mayıs 2006 17:00 • #499520
    Ya, başka işiniz mi yok:)

    Bırakın ya, ne halleri varsa görsünler.. Sanki onlar sizi çok umursuyorda tutmuş davranışlarını tartışıyorsunuz..
  • vovin35 • 24 Mayıs 2006 18:22 • #499545
    kop git...

    Norm birdefa metalci ve rokçı diye bir kavram yoktur sen bunu öğren evvela..

    ikincisi; ben metalciyim ,rokçıyım diyen senin gibi özentinin en önde bayrak taşıyanıdır..
    metal müzik ve rock müzik dinleyen vardır..
  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 01:16 • #499602
    kop git...

    Norm birdefa metalci ve rokçı diye bir kavram yoktur sen bunu öğren evvela..

    ikincisi; ben metalciyim ,rokçıyım diyen senin gibi özentinin en önde bayrak taşıyanıdır..


    Metalciyim!

    Ayrıca senin gibilerin şu davranışından (kişiliklere değil davranışa bu lafım) gerçekten nefret ediyorum. Metal müzik ortaya çıktığından beri gerek dünyada gerekse bu ülkede çeşitli sıfatlar türemiştir. 'Metalhead' , 'Metaller' , 'Headbanger' vs...Bu sıfatlar ise Türkçe'de tek bir kelimede toplanmış ve 'Metalci' halini almıştır. 90'lı yılların sonlarına kadar rahatça kullanılan bu sıfat , rock ve metal müziği hava atmak için dinleyen bir kitle türeyip de onlarda kendilerine 'rockçı' , 'metalci' diyene kadar sevilerek kullanılmıştır. Ama özentilerin türemesi ile insanlarda oluşan bu antipati giderek 'metalci diye bir şey yoktur' anlayışına dönüşmüştür , ki işte ben bunu kabul edemiyorum! Aynısı Metalica'ya da yapılıyor mesela! Adamlar efsane olmuş bir grup ama özenti olarak tabir ettiğimiz kişiler yüzünden gruba olmadık laflar söyleniyor , hayatında metallica'nın 2-3 şarkısından fazlasını duymamış adamlar bile gruba sövüyor!

    Ayrıca 'metalci' olduğumu söyledim ve beni tanıyanlar bilir özenti olup olmadığımı , bu sanal alemde de beni gerçekten tanımayan insanların bilmeden söyleyecekleri herhangi bir şeyi de çok fazla dert etmem.

    Siz 'marjinal' kalmaya devam edin...