Siz kimlersiniz biliyormusunuz türkiyede metal müziği yanlış tanıtan tanıyan insanlarnısınız..Siz kendini bilmez birkaç üyenin toplandığı bir hiçsiniz.. Siz daha müzik nedir onu biliyorsunuz glemişsiniz birde burda yok onun kasedi nasıl şunun albümü nasıl diye tartışıyorsunuz. Sizi bugüne kadar ne yaptınızki onları eleştirmeye kalkıyorsunuz önce kenidiniz bir b.k yapın ondan sonra sağa sola çamur atın.. Ordan yazmak kolay oluyor ordan atıp tutmak kolay oluyor.Siz harbi bir hiçsiniz.. Ktulu Baran Hariç :):):)
Bu eleman herhalde müzik ustası felan , ya da her gece rüyasında kendisini büyük bir müzik eleştirmeni görüyor olmalı. İyi de anlamadığım birşey var benim. Söz konusu eleman ; insanları eleştirme hakkını nereden bulmuş anlamadım. Hani onu da mı rüyasında görmüş acaba. Bir şey daha merak ediyorum : Bizim söz konusu elemanımıza (duyarsa tabi) birşey sormak istiyorum. Buradan bakınca gerizekalı gibi göründü gözüme , acaba gerçekten de öylemi kendisi ?
Eleman(cık)ımıza sevgilerimi sunuyorum
Ayrıca bu Topic e yazı yazanlar hakkında birkaç sözüm var.
Ama neyse.. Anlayan anlamıştır zaten.
Diğer eleman(cık)lara da sevgilerimi sunuyorum