Kendini kabul edebilmek için bir şey yapmana gerek yok var olman yeter.Müzik konusunda dinlemen yeter. Üstelik o albümlere dinleyici olarak çalışıp kazandığımız parayı veriyorsak ya da konserlere para veriyorsak eleştiririz müşteriyiz biz sonuçta onlar açısından. Bu hayatın bir olayı senin yaptığın işten anlamayan insan seni eleştirebilir. Müzik olsun başka bir şey olsun.
Bu gayet müzikle alakası olmayan hiçbir müzikal bilgi sağlanmayacak iğrenç bir forum olmuş al sana eleştiri. Ne şimdi yani bir gerçeği açığa mı çıkardın ?