ne bu yaaa.....
millet sırf topic tutsun die olmadık laflar söleyip kavga çıkarıyo!!!
ne kadar meraklsınız tartışmaya..foruma giresim gelmiyo artık nereye baksam bi tartışma...bu forumlar bilgi alışverişi olsun die var kavga olsun die diyil!!...
bu konuyu açanın ne kadar müzik bilgisi var ne kadar hakkıyla dinliyo gerçekten merak ediyorum..özentinin alası böyle oluyo işte....