Abi ben şunu anlamadım biz şimdi seçimlerde başbakan-milıetvekili seçiyoruz ya hani o zaman bizim hepimizin başbakanlık-bakanlık veya milletvekilliği yapmış olması mı gerekiyor?
Bu arada Norm kötü biri değil sedece çocuk ve kendini tanıtmaya çalışan bir özenti o kadar; fazla yüklenmeyin ona!:)