heimdall 29 Kasım 2004 Pazartesi / 03:26 Abi ben şunu anlamadım biz şimdi seçimlerde başbakan-milıetvekili seçiyoruz ya hani o zaman bizim hepimizin başbakanlık-bakanlık veya milletvekilliği yapmış olması mı gerekiyor?