Yine ayn1 tart1sma, yine ayn1 kars1l1kl1 laflar... Lütfen bu tür anketlere son verin çünkü birbirimizi k1r1yoruz ne gerek var buna! Polyannac1l1k yapmak istemiyorum ama herkes birbirine daha saygili oldugu zaman herkes daha memnun olacak. Tart1smak kötü birsey demiyorum ama satasmalar olmamas1n1 rica ediyorum.