hehhe norm bence insanları suçlamana gerek yok arkadaşım senin onuruna bi saygısızlık yapmadıkları sürece bırak onları oldukları gibi kabul et..ayrıca sen haklı olduğun bir konuda bu fazlaca agresif tarzın yüzünden haksız konuma düşmüşsün.insan birine bir şey söylemeden önce "laf nereye gider,ucu bana dokunurmu,ne kazanırım bu tavrımdan" diye 10 defa düşünmeli bence.bir defa başlıkta grub yazmışsın önce onu düzelt,eminim bir çok kişinin alay konusu olmuşsundur.diyorum ya cin gibi olmak lazım eğer birilerine çamur atıyorsan tedbirli olmayı öğren:)insanları tanımadan da pek yargılamamanı öneririm.NORM UN AÇTIĞI BU FORUM HEPİMİZE İBRET VE DERS OLSUN ARKADAŞLAR.hoşçakalın