Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ne halde olursanız olun müziği duyunca ağlarım dediğiniz şarkı hangisi??

  • heimdall • 5 Aralık 2004 04:29 • #444658
    beni o derece duygulandıran sadece bir şarkı var o da özel bir anısı olduğundan:Cranberries-dying in the sun ve o yüzden dinlemiyorum artık çünkü ciddi bir biçimde ağzıma zıçıyor!
Bu konunun tüm mesajları