-
portishead - roads
radiohead - exit music for a film
micheal andrews - mad world
ve
anathema - parisienne moonlight
...
-
Iron Maiden:No prayer for the dying
Guns N Roses:Don't Cry Abi adamlar ağlama diyo ama dayanamıyorum
Metallica:Turn The Page Artık ağlamıyorum gerçi.Ama 3 yıl önce ağlardım
-
Dream Theater - Space Dye Vest
Megadeth - Promises
-
beni o derece duygulandıran sadece bir şarkı var o da özel bir anısı olduğundan:Cranberries-dying in the sun ve o yüzden dinlemiyorum artık çünkü ciddi bir biçimde ağzıma zıçıyor!
-
-cranberries in bir kere duyduğum ve adını bilmediğim bir şarkısı (electric blues olabilir bu şarkı... öyle kaydedilmişti yani ama yanlış da kaydetmiş olabilirler...)
-nirvana'nın unplugged kaydında dinlediğim jesus don't want me for... diye bir şarkı...
-GNR'ın don't cry, november rain ve knockin' on heaven's door coverı...
-ozzy'nin dreamer'ı
-manic street preachers'ın this is yesterday'i
-queen'in bohemian rhapsody (koro halinde söyledikleri yerler hariç:) ...beautiful day... friends will be friends... çok var ya saymakla bitmez... aslında biter de, saymayayım ben :)
-raidohead creep, karma police...
daha ço var yaa...
yani anlayacağınız ben bol bol ağlarım :))
-
Stratıvarius-coming home
-
bb king - thrill is gone
portishead - roads
...
-
Normalde her dinlediğimde ağladığım parça yoktur.
Ama şu anda Lake Of Tears - Soul Feel Autmn Rain dinliyorum. Özellikle başındaki keman tüylerimi diken diken etmeye yetti...
-
tears in heaven-eric clapton
-
Yok valla ben hepsinde azıyorum! Şimdi Cem Köksal dinliyorum...Bitti.. Ooooooo My Own Saviyor bırak ağlamayı hadi pogo ya! Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar!
Not:Saviyor yazmak zorunda kaldım savi(y)or yazınca y olmadan dejenere oluyorda