Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ne halde olursanız olun müziği duyunca ağlarım dediğiniz şarkı hangisi??

  • lilith_ • 4 Aralık 2004 22:17 • #444640
    portishead - roads
    radiohead - exit music for a film
    micheal andrews - mad world
    ve
    anathema - parisienne moonlight
    ...
  • Karapranga • 4 Aralık 2004 22:21 • #444641
    Iron Maiden:No prayer for the dying
    Guns N Roses:Don't Cry Abi adamlar ağlama diyo ama dayanamıyorum
    Metallica:Turn The Page Artık ağlamıyorum gerçi.Ama 3 yıl önce ağlardım
  • cc_baran • 4 Aralık 2004 22:30 • #444645
    Dream Theater - Space Dye Vest
    Megadeth - Promises
  • heimdall • 5 Aralık 2004 04:29 • #444658
    beni o derece duygulandıran sadece bir şarkı var o da özel bir anısı olduğundan:Cranberries-dying in the sun ve o yüzden dinlemiyorum artık çünkü ciddi bir biçimde ağzıma zıçıyor!
  • souls_for_rent • 5 Aralık 2004 09:42 • #444664
    -cranberries in bir kere duyduğum ve adını bilmediğim bir şarkısı (electric blues olabilir bu şarkı... öyle kaydedilmişti yani ama yanlış da kaydetmiş olabilirler...)
    -nirvana'nın unplugged kaydında dinlediğim jesus don't want me for... diye bir şarkı...
    -GNR'ın don't cry, november rain ve knockin' on heaven's door coverı...
    -ozzy'nin dreamer'ı
    -manic street preachers'ın this is yesterday'i
    -queen'in bohemian rhapsody (koro halinde söyledikleri yerler hariç:) ...beautiful day... friends will be friends... çok var ya saymakla bitmez... aslında biter de, saymayayım ben :)
    -raidohead creep, karma police...
    daha ço var yaa...

    yani anlayacağınız ben bol bol ağlarım :))
  • Eisengard • 5 Aralık 2004 12:54 • #444670
    Stratıvarius-coming home
  • hummingbird • 5 Aralık 2004 16:02 • #444685
    bb king - thrill is gone
    portishead - roads
    ...
  • Ktulu • 5 Aralık 2004 19:38 • #444693
    Normalde her dinlediğimde ağladığım parça yoktur.

    Ama şu anda Lake Of Tears - Soul Feel Autmn Rain dinliyorum. Özellikle başındaki keman tüylerimi diken diken etmeye yetti...
  • pUnKeR • 5 Aralık 2004 21:05 • #444707
    tears in heaven-eric clapton
  • witchking • 5 Aralık 2004 22:36 • #444713
    Yok valla ben hepsinde azıyorum! Şimdi Cem Köksal dinliyorum...Bitti.. Ooooooo My Own Saviyor bırak ağlamayı hadi pogo ya! Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar!

    Not:Saviyor yazmak zorunda kaldım savi(y)or yazınca y olmadan dejenere oluyorda