-cranberries in bir kere duyduğum ve adını bilmediğim bir şarkısı (electric blues olabilir bu şarkı... öyle kaydedilmişti yani ama yanlış da kaydetmiş olabilirler...)
-nirvana'nın unplugged kaydında dinlediğim jesus don't want me for... diye bir şarkı...
-GNR'ın don't cry, november rain ve knockin' on heaven's door coverı...
-ozzy'nin dreamer'ı
-manic street preachers'ın this is yesterday'i
-queen'in bohemian rhapsody (koro halinde söyledikleri yerler hariç:) ...beautiful day... friends will be friends... çok var ya saymakla bitmez... aslında biter de, saymayayım ben :)
-raidohead creep, karma police...
daha ço var yaa...