Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ne halde olursanız olun müziği duyunca ağlarım dediğiniz şarkı hangisi??

  • souls_for_rent • 5 Aralık 2004 09:42 • #444664
    -cranberries in bir kere duyduğum ve adını bilmediğim bir şarkısı (electric blues olabilir bu şarkı... öyle kaydedilmişti yani ama yanlış da kaydetmiş olabilirler...)
    -nirvana'nın unplugged kaydında dinlediğim jesus don't want me for... diye bir şarkı...
    -GNR'ın don't cry, november rain ve knockin' on heaven's door coverı...
    -ozzy'nin dreamer'ı
    -manic street preachers'ın this is yesterday'i
    -queen'in bohemian rhapsody (koro halinde söyledikleri yerler hariç:) ...beautiful day... friends will be friends... çok var ya saymakla bitmez... aslında biter de, saymayayım ben :)
    -raidohead creep, karma police...
    daha ço var yaa...

    yani anlayacağınız ben bol bol ağlarım :))
Bu konunun tüm mesajları