Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • ASPRYN • 8 Ocak 2005 11:48 • #446985
    Simdi bu cok kapsamlı bir soru!Bir cok isim geliyor aklıma kendi tarzında iyi olan.Dünya çapında bir liste cıkartayım hemen;
    Cliff Burton(Metallica),John Deacon(Queen),Jeff Berlin,Flea(Red Hot Chilli Peppers),Geddy Lee(Rush),Marcus Miller,Sting.....................
    Türkiye'den de Özkan Ugur,Eylem Pelit..............
Bu konunun tüm mesajları