-
aaa benim aklıma sen geliyosun!!
-
benim aklıma kendim geliyor! bir türlü oturup adam akıllı çalmaya başlayamadım! evde duruyor öyle! ama kararlıyım öğrenicem :)
-
CLIFF BURTON
-
Sid Vicious
-
burak güven
panik yok ciddi değilim...
kapasitem bu kadar...
-
elbette "cLiff"
-
benim de aklıma jaco geliyor..
-
hadi ben de biraz türkleştireyim muhabbeti.benim de aklıma özkan uğur geliyor.bi de direc-t in basçısı bazı şarkılarda acayip coşuyo.oha falan olabiliyo insan.
-
cliff amcam tabi ki... bazen sting'in ve paul mccartney in de geldiği olur ama hemen giderler :))
-
Simdi bu cok kapsamlı bir soru!Bir cok isim geliyor aklıma kendi tarzında iyi olan.Dünya çapında bir liste cıkartayım hemen;
Cliff Burton(Metallica),John Deacon(Queen),Jeff Berlin,Flea(Red Hot Chilli Peppers),Geddy Lee(Rush),Marcus Miller,Sting.....................
Türkiye'den de Özkan Ugur,Eylem Pelit..............