Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • death_glory • 7 Ocak 2005 16:52 • #446873
    aaa benim aklıma sen geliyosun!!
  • lilith_ • 7 Ocak 2005 17:41 • #446879
    benim aklıma kendim geliyor! bir türlü oturup adam akıllı çalmaya başlayamadım! evde duruyor öyle! ama kararlıyım öğrenicem :)
  • blackened69 • 7 Ocak 2005 17:54 • #446887
    CLIFF BURTON
  • the_distillers • 7 Ocak 2005 19:22 • #446899
    Sid Vicious
  • morvedelisi • 7 Ocak 2005 19:26 • #446901
    burak güven








    panik yok ciddi değilim...
    kapasitem bu kadar...
  • Infusion • 7 Ocak 2005 19:29 • #446902
    elbette "cLiff"
  • massive • 8 Ocak 2005 01:45 • #446967
    benim de aklıma jaco geliyor..
  • pinus_antares • 8 Ocak 2005 01:58 • #446972
    hadi ben de biraz türkleştireyim muhabbeti.benim de aklıma özkan uğur geliyor.bi de direc-t in basçısı bazı şarkılarda acayip coşuyo.oha falan olabiliyo insan.
  • souls_for_rent • 8 Ocak 2005 09:24 • #446980
    cliff amcam tabi ki... bazen sting'in ve paul mccartney in de geldiği olur ama hemen giderler :))
  • ASPRYN • 8 Ocak 2005 11:48 • #446985
    Simdi bu cok kapsamlı bir soru!Bir cok isim geliyor aklıma kendi tarzında iyi olan.Dünya çapında bir liste cıkartayım hemen;
    Cliff Burton(Metallica),John Deacon(Queen),Jeff Berlin,Flea(Red Hot Chilli Peppers),Geddy Lee(Rush),Marcus Miller,Sting.....................
    Türkiye'den de Özkan Ugur,Eylem Pelit..............