-
flea (micheal balzary)-red hot chili peppers
türklerden
buki(buket doran)
levent yüxel
-
FLEA geliyo tabii ondan başka kim gelebilirki!!!
-
arkadaşım geliyor
yanlış anlama iyi çaldığından değil.4 senedir çalıyor ama hiç bass gitarı olmadı.hatta bir konsere klasik gitarla çıkıp bass gitar çaldığını hatırlıyorum.
-
arkadaşım geliyor
türklerden söliim önce kurban ın bassçısı
kittie nin bassçısı
-
arkadaşım geliyor
roger waters ve victor wooten
ha bir de aris butler geldi aklıma
(john entwistle'ı da anmak gerekir arada..)
-
Cliff Burton..!
-
Cliff cliff cliff
topragı bol olsun
-
mr.big
adam deli bi kere rock bass büle çalınır diyor resmen billy shenan
-
ben gelirim akla bass denince :))
direk cliff geliyo aklıma çünkü özendiğim kişi o..sonra sırasıyla
steve harris
jaco
geh billy billy sheehan (kendi video mu izletmiştim çok iyisin demişti o gün bugün g.tüm kalkıktır)
-
CLIFF BURTON o bu işin ilahı..!!!