Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • funky monk • 8 Ocak 2005 14:12 • #446997
    flea (micheal balzary)-red hot chili peppers
    türklerden
    buki(buket doran)
    levent yüxel
  • lemon • 8 Ocak 2005 16:12 • #447021
    FLEA geliyo tabii ondan başka kim gelebilirki!!!
  • EMrockH • 8 Ocak 2005 18:35 • #447050
    arkadaşım geliyor

    yanlış anlama iyi çaldığından değil.4 senedir çalıyor ama hiç bass gitarı olmadı.hatta bir konsere klasik gitarla çıkıp bass gitar çaldığını hatırlıyorum.
  • elff • 8 Ocak 2005 20:08 • #447067
    arkadaşım geliyor

    türklerden söliim önce kurban ın bassçısı
    kittie nin bassçısı
  • talena • 8 Ocak 2005 23:15 • #447096
    arkadaşım geliyor

    roger waters ve victor wooten
    ha bir de aris butler geldi aklıma
    (john entwistle'ı da anmak gerekir arada..)
  • X-LoMBaRDo • 10 Ocak 2005 10:44 • #447213
    Cliff Burton..!
  • Darth Revan • 10 Ocak 2005 22:40 • #447287
    Cliff cliff cliff

    topragı bol olsun
  • basssun • 11 Ocak 2005 00:49 • #447301
    mr.big

    adam deli bi kere rock bass büle çalınır diyor resmen billy shenan
  • baranthalas • 11 Ocak 2005 16:32 • #447342


    ben gelirim akla bass denince :))

    direk cliff geliyo aklıma çünkü özendiğim kişi o..sonra sırasıyla

    steve harris
    jaco
    geh billy billy sheehan (kendi video mu izletmiştim çok iyisin demişti o gün bugün g.tüm kalkıktır)
  • _astronomy_ • 11 Ocak 2005 21:40 • #447381
    CLIFF BURTON o bu işin ilahı..!!!