-
marcus miller,victor wooten,kamil erdem
-
red hot chili papers:bascının ismini bilmirem
-
metallica nın eski basscısı cliff tek geçerim
-
cliff
flea
ismail soyberk
nurhat şensesli
kerem tüzün
tarkan gözübüyük
ilker özalp
aklıma ilk gelenler arasında
-
abi kimsenin billy sheanen dan haberi yok mu ya adam insan değil
-
Stefan Fimmers'i severim.. Ama demin gazetede okudum, Paul Mccartney'in gitar epey yüksek bi fiyata gitmiş.. O geldi aklıma..
-
bass diyince akla steve harris gelir yuh ya!!!!!!!heimdall yazmış sadece
-
ben geliyorum kim gelcek... yani elinden basını düşüremeyen bi arkadaş varsa aramızda onun da aklına ilk kendisinin gelmesi lazım. beni etkilemiş ve öykünmeye devam ettiğim isimlerse flea, steve harris, roger waters.