Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • BASSarım • 6 Ocak 2005 17:31 • #446745
    Benim aklıma direkt Jaco amca geliyo!
  • ScarFace • 6 Ocak 2005 17:39 • #446747
    1/2 tanrı "CLIFF BURTON".
  • dardy • 6 Ocak 2005 17:54 • #446756
    Benimde aklıma ''CLIFF BURTON''. geliyor..
  • heimdall • 6 Ocak 2005 18:06 • #446758
    Steve Harris,Marcus Grosskopf ve ülkemizden de Ahmet Güvenç
  • cc_baran • 6 Ocak 2005 18:11 • #446759
    Satriani'nin basçısı geliyor..

    bi sigara versenize...
  • guadalahara • 6 Ocak 2005 18:25 • #446763
    Nathan East
  • sonicyouth • 6 Ocak 2005 19:01 • #446772
    FLEA red hot chili peppers
    bir KRİST NOVOSELİC nirvana
  • jubei • 6 Ocak 2005 19:08 • #446777
    Jaco Pastorius
    Victor Wooten
    John Myung
    Marcus Miller
    Nurhat Şensesli
    Rob Anderson
  • oneall__ • 6 Ocak 2005 19:28 • #446779
    NEDİM...
  • STERN • 6 Ocak 2005 20:14 • #446782
    çok piyasa olacak ama jason newsted diycam..:)))
    herif harbi karizma...(bence)