İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?
BASSarım
• 6 Ocak 2005 17:31 •
#446745
Benim aklıma direkt Jaco amca geliyo!
ScarFace
• 6 Ocak 2005 17:39 •
#446747
1/2 tanrı "CLIFF BURTON".
dardy
• 6 Ocak 2005 17:54 •
#446756
Benimde aklıma ''CLIFF BURTON''. geliyor..
heimdall
• 6 Ocak 2005 18:06 •
#446758
Steve Harris,Marcus Grosskopf ve ülkemizden de Ahmet Güvenç
cc_baran
• 6 Ocak 2005 18:11 •
#446759
Satriani'nin basçısı geliyor..
bi sigara versenize...
guadalahara
• 6 Ocak 2005 18:25 •
#446763
Nathan East
sonicyouth
• 6 Ocak 2005 19:01 •
#446772
FLEA red hot chili peppers
bir KRİST NOVOSELİC nirvana
jubei
• 6 Ocak 2005 19:08 •
#446777
Jaco Pastorius
Victor Wooten
John Myung
Marcus Miller
Nurhat Şensesli
Rob Anderson
oneall__
• 6 Ocak 2005 19:28 •
#446779
NEDİM...
STERN
• 6 Ocak 2005 20:14 •
#446782
çok piyasa olacak ama jason newsted diycam..:)))
herif harbi karizma...(bence)
1
2
3
4
5
6
7
8
»