İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?
missrocker
• 13 Mart 2005 14:47 •
#455108
FLEA(R.H.C.P)
ReFLeKS _GİTAR
• 17 Mayıs 2005 03:20 •
#466445
RHCP nin basçısı bi de bisim basçı gerisi yalan...
Nofx
• 17 Mayıs 2005 03:36 •
#466447
ReFLeKS _GİTAR ne iş yaa dün üyelik açtın hızlı bi giriş yaptın..Her topicte sen varsın??
BLooDBaTH-Gs
• 17 Mayıs 2005 16:08 •
#466488
Jonas Renkse tabikiiiiiii
dexter_holland
• 17 Mayıs 2005 21:20 •
#466571
STING. bi de cliff burton var ama sting favorim. hoş clff yaşasaydı belki de en iyisi olurdu. hatta belki değil kesin...
saryellow
• 17 Mayıs 2005 21:39 •
#466576
Cliff
NoChristRequir
• 17 Mayıs 2005 23:16 •
#466596
rhcp ye taptigimdan ve kendisinin idolum olmasindan dolayi elbetteki flea geliyor
ama normal sartlarda en once gelmesi gerekenler jaco,marcus miller ve victor wooten dır.
bigbooots
• 17 Mayıs 2005 23:23 •
#466598
flea (rhcp)
fieldy (korn)
muse'un basçısı da iyi
türkiye'den de kurban'ın basçısı
açıkçası bass ilgilendiğim bi enstruman değil o yüzden sadece bildiklerimden iyi olanları yazdım.. (zaten bunlardan başka da bildiğim fazla isim yok!!)
jimi_zoso_page
• 25 Haziran 2006 01:34 •
#501891
Billy Shenaan
rubber soul
• 25 Haziran 2006 02:11 •
#501892
Stanley clarke,birde bizden Özkan uğur u severim=) ama genede paul mc cartney i hepsine tercih ederim,ilk göz ağrısı işte;)
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»