Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • missrocker • 13 Mart 2005 14:47 • #455108
    FLEA(R.H.C.P)
  • ReFLeKS _GİTAR • 17 Mayıs 2005 03:20 • #466445
    RHCP nin basçısı bi de bisim basçı gerisi yalan...
  • Nofx • 17 Mayıs 2005 03:36 • #466447
    ReFLeKS _GİTAR ne iş yaa dün üyelik açtın hızlı bi giriş yaptın..Her topicte sen varsın??
  • BLooDBaTH-Gs • 17 Mayıs 2005 16:08 • #466488
    Jonas Renkse tabikiiiiiii
  • dexter_holland • 17 Mayıs 2005 21:20 • #466571
    STING. bi de cliff burton var ama sting favorim. hoş clff yaşasaydı belki de en iyisi olurdu. hatta belki değil kesin...
  • saryellow • 17 Mayıs 2005 21:39 • #466576
    Cliff
  • NoChristRequir • 17 Mayıs 2005 23:16 • #466596
    rhcp ye taptigimdan ve kendisinin idolum olmasindan dolayi elbetteki flea geliyor

    ama normal sartlarda en once gelmesi gerekenler jaco,marcus miller ve victor wooten dır.
  • bigbooots • 17 Mayıs 2005 23:23 • #466598
    flea (rhcp)
    fieldy (korn)
    muse'un basçısı da iyi
    türkiye'den de kurban'ın basçısı

    açıkçası bass ilgilendiğim bi enstruman değil o yüzden sadece bildiklerimden iyi olanları yazdım.. (zaten bunlardan başka da bildiğim fazla isim yok!!)
  • jimi_zoso_page • 25 Haziran 2006 01:34 • #501891
    Billy Shenaan
  • rubber soul • 25 Haziran 2006 02:11 • #501892
    Stanley clarke,birde bizden Özkan uğur u severim=) ama genede paul mc cartney i hepsine tercih ederim,ilk göz ağrısı işte;)