İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?
cavalera_max
• 6 Ocak 2005 20:24 •
#446784
adını bilmiyorum ama dream theater ın basçısı japon bi herif adam manyak gibi yaa...
oneall__
• 6 Ocak 2005 20:28 •
#446785
ferudunun bascısı ayla... calması degil ama cok tatlı ya.....................
guadalahara
• 6 Ocak 2005 23:00 •
#446797
fieldy,shavo,flea
chutluck
• 6 Ocak 2005 23:02 •
#446798
Türk olarak Kere Tüzün'ü tek geçerim.
karete
• 6 Ocak 2005 23:07 •
#446800
burhan
metaligirl
• 6 Ocak 2005 23:08 •
#446801
CLIFF BURTON
fretless
• 6 Ocak 2005 23:16 •
#446804
Kendim geliyorum.
thriller
• 7 Ocak 2005 03:11 •
#446817
türkiye için , levent yüksel çok iyi bir bascıdır.
ScarFace
• 7 Ocak 2005 15:19 •
#446859
türk derseniz Eylem Pelit derim
baphomet666
• 7 Ocak 2005 16:03 •
#446867
Victor Wooten
Jaco (Always)
«
1
2
3
4
5
6
7
8
»