Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • cavalera_max • 6 Ocak 2005 20:24 • #446784
    adını bilmiyorum ama dream theater ın basçısı japon bi herif adam manyak gibi yaa...
  • oneall__ • 6 Ocak 2005 20:28 • #446785
    ferudunun bascısı ayla... calması degil ama cok tatlı ya.....................
  • guadalahara • 6 Ocak 2005 23:00 • #446797
    fieldy,shavo,flea
  • chutluck • 6 Ocak 2005 23:02 • #446798
    Türk olarak Kere Tüzün'ü tek geçerim.
  • karete • 6 Ocak 2005 23:07 • #446800
    burhan
  • metaligirl • 6 Ocak 2005 23:08 • #446801
    CLIFF BURTON
  • fretless • 6 Ocak 2005 23:16 • #446804
    Kendim geliyorum.
  • thriller • 7 Ocak 2005 03:11 • #446817
    türkiye için , levent yüksel çok iyi bir bascıdır.
  • ScarFace • 7 Ocak 2005 15:19 • #446859
    türk derseniz Eylem Pelit derim
  • baphomet666 • 7 Ocak 2005 16:03 • #446867
    Victor Wooten
    Jaco (Always)