Steve Di Georgeo geliyor benim aklıma harbi basscı denilebilecek bir adam su an yanılmıyorsam Testament da calıyor bilen bilir ama bilmeyen o adamın basslarını bir dinlesin...sevgiler saygılar...
Marcus Miller'de var! Türkiye'ye geldiğinde gidememiş idim! Bi daha gelsin, kaçırırsam terbiyesizim!
Victor Wooten, ama fazla slap sevmediğim için Jaco Amca'nın yeri ayrı! Cliff Burton! Var daha, aklıma gelmiyo...
kesinlikle -sahnedeki duruşu ve karizmasını hiç katmıyorum bile- John Myung. Adam o enstürmanla resmen geberiyo ve hastayım o herife. grubun en mütavizisi gibi görünse de aslında en havalı tiptir bence