Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • mkcervy • 12 Ocak 2005 01:02 • #447422
    muyaaaaaaang :)
  • bum • 15 Ocak 2005 00:34 • #447729
    GÜBOOO
    o şimdi asker...
  • MaD_Bassist • 15 Ocak 2005 09:20 • #447745
    Steve Di Georgeo geliyor benim aklıma harbi basscı denilebilecek bir adam su an yanılmıyorsam Testament da calıyor bilen bilir ama bilmeyen o adamın basslarını bir dinlesin...sevgiler saygılar...
  • BASSarım • 15 Ocak 2005 13:40 • #447756
    Marcus Miller'de var! Türkiye'ye geldiğinde gidememiş idim! Bi daha gelsin, kaçırırsam terbiyesizim!
    Victor Wooten, ama fazla slap sevmediğim için Jaco Amca'nın yeri ayrı! Cliff Burton! Var daha, aklıma gelmiyo...
  • cilekli turta • 15 Ocak 2005 21:22 • #447788
    benim Ari,Kerem,Burak,Krist,Flea ve Cem geliyo..
  • Black Exodus • 7 Şubat 2005 07:38 • #449811
    Flea
  • glsh_bl • 7 Şubat 2005 09:34 • #449820
    tabi ki de aşKıM!!!
  • C-None • 7 Şubat 2005 13:22 • #449830
    kesinlikle -sahnedeki duruşu ve karizmasını hiç katmıyorum bile- John Myung. Adam o enstürmanla resmen geberiyo ve hastayım o herife. grubun en mütavizisi gibi görünse de aslında en havalı tiptir bence
  • oqz • 7 Şubat 2005 19:55 • #449879
    Flea
    Guy (coldplay)
  • witty • 7 Şubat 2005 22:32 • #449900
    tabi ki flea
    off the map dvd sini muhakkak izleyin