Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bass gitar diyince aklınıza kim geliyor?

  • baranthalas • 11 Ocak 2005 16:32 • #447342


    ben gelirim akla bass denince :))

    direk cliff geliyo aklıma çünkü özendiğim kişi o..sonra sırasıyla

    steve harris
    jaco
    geh billy billy sheehan (kendi video mu izletmiştim çok iyisin demişti o gün bugün g.tüm kalkıktır)
Bu konunun tüm mesajları