bizim müziğimiz o lanet kanallarda yayınlanırsa korkunç bi çöküş yaşarız. özentiler kuyruğa girer, zaten halk buna tepki gösterir. bende isterim her tv açışımda her kanal değiştirişimde bi gunsnroses bi ledzeppelin i görmek ama bu bizim müziğimizi bayağılaştırır. insanlar zaten rock hakkında aptalca yorumlar yapıp duruyo, bari bizden bihaber olanların ağzına dolanmayalım bi de!