hiçbir roc-metal grubunun haftalık 5,000$ - 10.000$ gibi bir ücreti tv kanalına ödemesi mümkün değil.Orası müzik kanalı altında Bir ticarethane çünkü.
Abi iyi,hoş söylemişsinde,piyasaya yeni çıkmış adamlar nasıl veriyor bu parayı?Sence popstar Abidin'de , Benim babam işçi memur Nihat Doğan'da (!) , veya bunun gibi piyasaya yeni çıkmış kişilerde 3-4 ay kliplerini yayınlatacak para var mı???
The Wolfram