Abi bi de şu var adamlar piyasa da tutma olasılığı yüksek olanlara para döküyor çünkü kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez!
Halkımız ve aslında genel anlamda toplum aptaldır bu sosyolojinin en bilindik konusudur!toplu halde bilinç zayıflar neyse!
insanlar anlayamıyorlar kaliteyi çünkü kalite zor anlaşılır mesela bir jazz müziği bir bluess'u bir klasik müziği herkes anlayamaz rock da öyle o yüzden garnti olsun diye plak şirketleri parayı bu savsatalara döküyor iyide yapıyor Allah muhafaza bir de rock müziğe sarsalar sadece görüntüsünü alıp içini boşaltacaklar ki bu aslında yaılıyor dünyada Türkiye içinse hala fazla yok çok şükür!