Arkadaşlar,biz de isteriz rock ımızın metalimizin gizli kalmasını tabi,fakat bu düşünceyle bir yere varılmıyor,biraz yumuşayın,12 yaşında
iki tane çocuk düşünün,biri abisi metal dinliyor diye ilerde bizim gibi oluyor,diğeri ise abisi ve çevresinde metal dinleyen olmadığından (ve televizyonu da normal antenli olup çeşitli rock kanallarını çekmediğinden ) kral tv yi izlemek zorunda kalıyor,ve buradaki tüm müziklere kapısını açabilir bu çocuk,ve eminim ki "
Fade to black"i "Kırmızı" dan daha çok sevecektir ve ilerde o da rocksever olarak topluma kazandırılacaktır.Hiçkimse annesinin karnındayken metal müzik dinlemiyordu!!!!
The Wolfram