Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock-Metal müziklerin klipleri neden kral tv de yayınlanmaz???

  • ss • 30 Ocak 2005 12:52 • #448947
    kral tv zaten yabancı şarkılara yer vermiyor. ama eğer türkçeden bahsediyorsanız zaten türkiyede rock mı var?
  • DiaBoLiCaLHoRn • 30 Ocak 2005 13:12 • #448948
    pardon SS..!!!
    rock ı geçtim türkiyede öyle bir metal altyapısı var ki herzaman arka planda ama hiçbirzaman su üstüne çıkartılmadı.. ayrıca sadece rock tan bahsediyorsan bunu yapamadığını söylediğin grupları ve insanları iyi araştırman gerektiğini öneriyorum..!!
  • thriller • 30 Ocak 2005 14:36 • #448952
    kral tv zaten yabancı şarkılara yer vermiyor. ama eğer türkçeden bahsediyorsanız zaten türkiyede rock mı var?



    bu daha doğru ya :))
  • Single_FACTOR • 30 Ocak 2005 15:34 • #448957
    para para para para para para para para para para para para para para para

    hehe sen diğe yazılara bakrak söylüyorum sanırım bizlerden yaş olarak büyüksün o yüden şöyle diyorum;
    abi biz sabahtan beri ne diyoruz!:)

    Pardon asebiyetim geldi de bi an :)Bendensin..
  • gokcen • 30 Ocak 2005 17:31 • #448986
    rock müziği dinleyen insanların sayısı diğer çoğunluğa göre az olabilir ama azımsanmayacak kadar da fazla..
    neden bu azınlığın dinlediği klipleri çoğunluğun izlediği bir kanalda izleyemiyoruz diye bir soru sormadan önce neden dinlediğimiz türk yabancı farketmez grup ve kişilerin(ki haluk levent,aslı,şebo gibi pop dinleyen insanlara dahi hitab eden kişiler hariç!)albümlerini bütün müzik marketlerde bulamıyoruz?(1 pilli bebek albümünü bulabilmek için bütün izmiri gezen kendimi düşündümde)
    böyle olması gerekiyor bence,herkes dinlerse,herkes izlerse rock rock,metalde metal olmaz...
    ben şikayetçi değilim,hayata dair felsefesi bile olmayan insanlarla aynı müzik kanalını izlemek zorunda olmadığım için..
    düşünsenize bir,ing.-türkçe karışık konuşan bi dallamanın pentagramı,comma yı sunarken bürüneceği tipi!
    aman tanrım yalnızca aman tanrım derdim heralde,ben ve üst komşumuz hatice teyze aynı anda give me smthing to kill the pain'i dinliyoruz!
    ne gurur verici!
  • Darkshine • 31 Ocak 2005 07:01 • #449066
    şu kadarını söyliyim rock ve metal belli bi toplum grubuna ait(pop ve benzeri iğrençlik müsvettelerinden kaçan azınlık)oan ve öyle kalması gereken müzik türleridir ha bu da neymiş merak ettim diye o yolda ilerlemeye başlarsan popüler kültür faciasını ebedi kölesi haline gelmiş çoğunluğun bir ferdi olacağını düşündüğüm için yüzüm sana dönükken selam verir,arkandan ağlamaya başlarım
  • HardrocK • 31 Ocak 2005 09:13 • #449070
    Arkadaşlar,biz de isteriz rock ımızın metalimizin gizli kalmasını tabi,fakat bu düşünceyle bir yere varılmıyor,biraz yumuşayın,12 yaşında iki tane çocuk düşünün,biri abisi metal dinliyor diye ilerde bizim gibi oluyor,diğeri ise abisi ve çevresinde metal dinleyen olmadığından (ve televizyonu da normal antenli olup çeşitli rock kanallarını çekmediğinden ) kral tv yi izlemek zorunda kalıyor,ve buradaki tüm müziklere kapısını açabilir bu çocuk,ve eminim ki "Fade to black"i "Kırmızı" dan daha çok sevecektir ve ilerde o da rocksever olarak topluma kazandırılacaktır.Hiçkimse annesinin karnındayken metal müzik dinlemiyordu!!!!

    The Wolfram
  • nesya833 • 31 Ocak 2005 11:23 • #449075
    bulabildinmi albümü...?
    bende çok aramıştım...bulamamak biraz gurur ama ençokta sinir yapıyoo..bi de eve gittiğinde yorgunluk :Pp
  • grupmulanbu • 31 Ocak 2005 18:51 • #449113
    Aranızda kral fm i dinleyen var mı bilmiyorum ama geçen bi ortamda bulundum da biri rehin aldı kral fm dinlemek zorunda kaldım da.....Adamlar kro ya pop bile çalmıyolar hep arabesk hep fantazi müzik kafayı yiyodum..... Hemen o ortamdan uzaklaştım....


    Yani anlıcanız bu herifler dinleyici kitlesine göre parça yayınlıyolar.. Dolmuş soförleri, işyeri çalışanları ve diğer kro şahsiyetler(istisnalar hariç tabi) arabesk fantazi tarzı sevdiklerinden ve çalıştıkları için daha çok radyoyla ve de en daha çok da kral fm le alakadar oluyolar...

    Neyse konuyu çarpıtmayayım..Yani bunun tv kanalıda aynı istenilen tarzı yayınlıyor... Arz talep messelesi icabında.... Bu sebeple kral tvden *** rock kliplerinin yayınlanmasını beklemeyin hiçbir zaman..


    Rock severlere tavsiyem dream tv izleyin...
  • MadWolf • 31 Ocak 2005 19:05 • #449117
    bence kral tv bu tarz muziklere pek alıshık degil.sharkıcıyım diye gecinenler on planda.
    rock&metal yayınlayan kanallar da var.bence geregi yok.ama bu konuda hemfikir olcak degiliz tabiii........