Ya ben anlatamıyorum ki derdimi...
Arkadaşlar,asıl siz açgözlüsünüz,olsun kamyon şöförü DirecT dinlesin,olsun bıçakçı abi Hüso,MVÖ dinlesin,belki sevecekler ve rock müzik böylece Türkiye'de oldukça artacak,eğer çok dinlenirse,kral tv piyasa olduğundan,arabeski bırakıp rock klip vermeye başlayacak,ülkemiz bi tv kanalına daha sahip olmuş olacak.
Allalla olumlu düşünün?!
The Wolfram