marilyn manson ınki gibi klipler olsa bi de piyasada biz nerde izleriz acaba?? neden bu gençlik avrupa ya amerikaya gidip yaşamak istiyor sanki?? alın size iyi bi neden abi....dream izlemeye çalışın hiç yoktan var bi şeyler yüxexes de falan.. saygılar