Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock-Metal müziklerin klipleri neden kral tv de yayınlanmaz???

  • skuld • 10 Nisan 2005 02:00 • #459712
    HardrocK,
    aslında çok iyi anlatmışsın derdini.
    bence dürüst olmak gerekirse metal dinleyen kesim diğerleri tarafından dışlanmış olmaya alıştı.hep sorunlar yaşamamız ve bütün duyguları müzikte bulmamız bizi metal müzikle birleştiriyo zaten.belki de biz bize bu sorunları yaşatmış insanların gelip de bize güç veren,duygulandıran müziğimizi dinlemeye hakkı yok diye düşünüyoruz.
    belki de bizi farklılaştıran müziğimizi paylaşmak istemiyoruz.hatta bir başka metal müzikten hoşlanan arkadaşımıza bile yeni keşfettiğimiz ve beğendiğimiz grubun ismini vermiyoruz.bu daha çok farklı olayım la ilgili birşey;ben bilsem yeter...
    biz de farkındayız ki aslında önyargılar kalksa,bu müzik diğerleri tarafından da beğenilir,o zaman da piyasa metal müzik olur.o zaman bizi özel yapan müziğimiz olmaz.
    bu metal müzik ve metal müzikle ilgili herşey için geçerli.
    örneğin giyim tarzı...şimdi mor ve ötesini kral tv de dinleyip beğenmiş olan bir genç kız,mor ve ötesi araştırmasına girer.internet sayesinde kolayca da bulur.bu arada mor ve ötesinin tarzına yakın diğer grupları da keşfeder.sonra bu kız siyah giyinmeye de başlar.metalci de olur.özenti deriz.
    aynı şey garaj için de geçerli bence.ben garajın eski üyelerinin sıkça belirtiğini gördüm,o da şimdilerde garaja özenti,müzikle pek de alakası olmaya insanların takıldığı...garajda bu tip insanların artmaya başladığı kolayca belli oluyor zaten.ben garajın müzikten anlayanlara ait olmasını istiyorum.sadece bi kaç kişiden öğrendiği bi kaç grupla buraya gelip üye olan,sonra edindiği bilgilerle metalci olarak geçinen insanların sayısın artmasını istemiyorum.çünkü gerçekten yüzeysel,basit,düşünmeyen ve müzik sevdasını üç beş ayda unutucak tipler onlar.garajı onlarla paylaşmak istemiyorum.metal müziği de onlarla paylaşmak istemiyorum.çünkü metal müziğin felsefesine uymayan kişiliklerin uyuyormuş gibi gözükmesine ama aslında bomboş olmasına sinir oluyorum
Bu konunun tüm mesajları