bence yayinlanmamali zaten,her kanalın bi vizyonu var zaten,belli bi kitleye hitap ediyo.tamam,sonucta müziği rock ve pop gibi kesin cizgilerle bölemeyiz,ama yine de pop ve rockın anlattıkları farklı,hissetirdikleri farklı,
yani kanalları da ayrı olmalı,cok merak eden kraltiviyi bikac saniye zaplasın,
ayrıca bu sekilde düsünerek tamamen piyasa müziği yapmaya baslayan ,eskiden cok daha kaliteli müzik yapan gruplar var,bkz. mor ve ötesi,
adamların ilk albümlerini dinleyen var mi aranizda,mutlaka vardır,ilk albümlerindeki kalitenin her albümde biraz daha düsmesine karsilik , onları dinleyenler gittikce arttı.