Arkadaşlar saçmalamayın lütfen.Tabi ki bende aklı olan her metalic gibi kral tv den nefret ediyorum ama,Pentagramın Anatolia albümünün ilk çıkış parçası Anatolia,ilk defa Kral tvde yayınlanmıştı.Ve yine Kurbanın ilk çıkış parçası olan "yalan" yine ilk kralda yayınlanmıştı.Hatta müzik ödüllerinde aday gösterildi.Yani çıkıp çıkmama olayı kral tv ye kalmamış,o grubun prodüktörünün kral tv ye para verip vermemesine kalmış.Bu tüm müzisyenler için böyledir.Klibin yayın hakları satılır.Alınır bişekilde yayınlanıcak kanalla anlaşmaya varılır.Yani bu konu gerçekten saçma bi konu.neyse eyw..