arkadasim kimin daha iyi çaldiini anlayabilecek kadar kafam1z çal1s1o ayr1ca sunu da bilmen gerekir ben petrucciden iyi calsayd1m su anda beni tan1yo olurdun bende bu aptal konu için yaz1 yaz1yo bile olmazd1m hatta bu yaz1y1 kale bile almazdim güler geçerdim.
realize!!=sad but rue..