Bi şey sorcam J.Petrucci'yi eleştiren arkadaşlara soruyorum bi Petrucci kadar calabiliyomusunuz?Veya onun yaptıgı seylere yakın birşey yapptınız mı ??? icraat görelim o zaman!!!