Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • C-None • 8 Şubat 2005 22:58 • #450061
    !!!

    ben bana söylenen kısma cevap vermek istiyorum..ben profesörlük taslamadım asla da öyle bi amacım yok.evet petrucci'yi tanrı yapıyorum kendi çapımda çünkü çok seviyorum buna kim ne diyebilirki? ben sadece onu kötüleyenlere ve hiç birşeye yaramıyo diyenlere birşeyler anlatmak istedim o kadar.çünkü o bahsettiğim icraatlar ondan çıkmamış gibi yermeler falan gördüm ve bu haksızlıktı tek kelimeyle.
    not:bu bir ego düzeltme cevabı falan değildir.
Bu konunun tüm mesajları