Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • mkcervy • 8 Şubat 2005 23:36 • #450080
    !!!

    andersson müzisyenler hakkında bilgin süper ama petrucci jimmy page den daha iyi,tartışılmaz bile...burda isim vererek ya da şunu bunu dinle diyerek sıkmayayım.ama petrucci iyi bir gitarist..ayrıca müzisyenlerin karşılaştırılması bi hatadır yani üst düzey müzisyenlerin.satriani petruccinin şeyler yıllar önce yaptı ama satriani 1971 yılında steve vai e ders veriodu 14 yaşında...(yaş farkı daha doğrusu jenerasyon farkı).ayrıca forumun konusu petruccinin en iyi solosu...petruccinin ne kadar iyi bir gitarist olduğu değil ki bunu o konuya dönüştürenler olayı baltalamışlardır...sevmeyenler hiç yazmasın daha iyi.(bu arada en sevdiğim solosu da goodnigt kiss ve lines in the sand)
Bu konunun tüm mesajları