Bakış açısı tabi materyalist görüşle petrucci diyebilirsin. De umarım bu kararını tereddütsüz olarak vermişsindir. Gerçekten bilerek inanarak böyle diyorsan iş bitmiştir. Bir gitarist olarak 2 sene yaşam olmadan çalışmışsın diyelim çıkıp Petrucci'ye eşlik edebilirsin ama diğerinin karşısında ayakta duramazsın dizlerin titrer. G3 de olay buydu zaten Petrucci doğaç solo yapamadı Vai ile Satriani arasında Malmsteen saldırdı durdu gitarına , Eric Johnson ne yaptı ? işte büyük müzisyen adam tonundan bu Eric Johnson dedirtiyor bir nota bile taviz vermedi kendi stilinden gösterişe girecem diye .