Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • Single_FACTOR • 9 Şubat 2005 00:33 • #450084
    !!!

    Evet ya çok komikti G3 te hali içler acısıydı yani.petrucci de olsa kimsenin öyle bi duruma düşmesini görmek istemezdim doğrusu. Herkez anlamaz tabi.
Bu konunun tüm mesajları