Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • C-None • 10 Şubat 2005 14:19 • #450362
    mkcervy'ye artı 239589906

    petrucci doğaç yapamıyor mu?!!
    peki.
    bu arada evet l.t.experiment'taki gitarın deneysel havası sözü geçen diğer hiçbir gitaristte yok.
    neyse asıl konuya dönmek gerekirse - ki gerekir- Lie'ın solosundan sonra Erotomania'nın solosu da süperdir.
Bu konunun tüm mesajları