Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • blackened69 • 12 Şubat 2005 09:54 • #450821
    yav bu ne tartışmadır... soruya cevap veren versin, vermeyip eleştirmek isteyen başka başlık açsın kardeşim ya... bence en melodik sololarından birisi Home'un solosudur, Lines In The Sand'de de Derek Shrenian gitar solosuyla çok iyi uyum sağlıyor, bu da damardan girmeye yetiyor zaten... Ytse Jam'in de riffleri benzersiz zaten...
Bu konunun tüm mesajları