yav bu ne tartışmadır... soruya cevap veren versin, vermeyip eleştirmek isteyen başka başlık açsın kardeşim ya... bence en melodik sololarından birisi Home'un solosudur, Lines In The Sand'de de Derek Shrenian gitar solosuyla çok iyi uyum sağlıyor, bu da damardan girmeye yetiyor zaten... Ytse Jam'in de riffleri benzersiz zaten...