Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • KirkHammett • 12 Şubat 2005 00:33 • #450801
    petruccı kadar salak bı gıtarıst daha gormedım o kadar
  • karete • 12 Şubat 2005 02:43 • #450805
    sende çok sıktın
  • blackened69 • 12 Şubat 2005 09:54 • #450821
    yav bu ne tartışmadır... soruya cevap veren versin, vermeyip eleştirmek isteyen başka başlık açsın kardeşim ya... bence en melodik sololarından birisi Home'un solosudur, Lines In The Sand'de de Derek Shrenian gitar solosuyla çok iyi uyum sağlıyor, bu da damardan girmeye yetiyor zaten... Ytse Jam'in de riffleri benzersiz zaten...
  • C-None • 15 Şubat 2005 00:24 • #451190
    evet ytse jam'in riffini özellikle gitarı öttürerek çaldığı kısım her seferinde beni gebertir..iyi hatırlattın blackened.
  • Barnie_ • 18 Şubat 2005 04:03 • #451674
    Bence de hepsi ama en iyiler ONE LAST TİME,FATAL TRAGEDY,THİS DYİNG SOUL(GİRİŞTEKİ),THE SİLENT MAN
  • rickenbacker • 25 Ağustos 2005 20:30 • #482674
    !!!

    andresson abi + sen ne kadar istersen...

    süper şeyler yazıyo n süpersin...
  • Noryth Aquanum • 25 Ağustos 2005 21:11 • #482679
    Başlık : John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?
    Tartışılan Konu : En uzağa kim .... ?
    Pek güzel.Konu saptırmada üzerimize yok doğrusu.

    Another Day.
  • ReFLeX_SOLO • 28 Ağustos 2005 03:49 • #483093
    ya petruccı gıbı gıtarıstlerı boyle o kım ya dıye gecmeyın..sonucta dream theater diye yılların grubu var ve o adam ısın artık ustalarından bırı olmus bence as ı am
  • scalloped • 28 Ağustos 2005 06:45 • #483095
    hangisini saysam bilmem ki ama şu aralar en sevdiğim trial of tears'dır,home,lie,fortune in lies,under a glass moon,beyond this life,damage control,acid rain,paradigm shift,jaws of life,as ı am,ın the name of god,the spirit carries on,another day,bombay vildaloo,ytse-jam,voices,erotomania,fatal tragedy,metropolis pt1,peruvian skies...aklıma gelenler..kendisi gerçekten çok iyi bir gitarist olması yanında 3 temmuz konseri sonrası görüştüğümüzde alçak gönüllülüğüyle gonlümde yerini yüceltmiş tacı takmamı sağlamıştır,ama bu adamın yaptıklarını anlamak için biraz teknik bilgiyede sahip olmak lazımdır,virtuozite çalar ancak esas goze çarpan kısmı melodileridir,yoksa iş şova kalınca petrucciden cok manyak adamlar vardır,zaten oda kendisiyle yapıan bi röportajda dunyanın en iyisi olmadığını ama kendi kulvarında ve stilinde iyi olduğunu sölemiştir,son olarak şu bok atma hastalığına yakalanan bi boka yaramamanın vermiş olduğu isyankar tavırlı arkadaşlara allahtan acil şifalar diliyorum...
  • K Satriani • 28 Ağustos 2005 14:19 • #483121
    Arkadaşlar tartışma nasıl da kaydı. Farkettiniz mi? İşte bu bizim içimiz de olan klasik duygu. Sdik yarıştırmak... Ben daha iyi çalıyorum, sen çalamıyorsun. Yok benim dinlediklerim senin dinlediklerinden daha iyi...

    Nedir bu yaaaa....

    Adam sormuş Petrucci'nin attığı solo hangisi diye. Siz diyorsunuz ki "Petrucci Süper" ya da "Petrucci iğrenç. Hiç duygusal değil." Size nasıl çaldığı değil, attığı en iyi solonun hangisi olduğu sorulmuş.

    Ayrıca kimin en iyi çaldığı önemli değil. Hepsinin kullandıüğı teknik farklı, verdiği duygu farklı. Duyguyu alamayan " Kötü çalıyor." diyor Duyguyu alan "Süper çalıyor. Ötesi yok." diyor.

    Nedir bu yaaaa