Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • K Satriani • 28 Ağustos 2005 14:19 • #483121
    Arkadaşlar tartışma nasıl da kaydı. Farkettiniz mi? İşte bu bizim içimiz de olan klasik duygu. Sdik yarıştırmak... Ben daha iyi çalıyorum, sen çalamıyorsun. Yok benim dinlediklerim senin dinlediklerinden daha iyi...

    Nedir bu yaaaa....

    Adam sormuş Petrucci'nin attığı solo hangisi diye. Siz diyorsunuz ki "Petrucci Süper" ya da "Petrucci iğrenç. Hiç duygusal değil." Size nasıl çaldığı değil, attığı en iyi solonun hangisi olduğu sorulmuş.

    Ayrıca kimin en iyi çaldığı önemli değil. Hepsinin kullandıüğı teknik farklı, verdiği duygu farklı. Duyguyu alamayan " Kötü çalıyor." diyor Duyguyu alan "Süper çalıyor. Ötesi yok." diyor.

    Nedir bu yaaaa
Bu konunun tüm mesajları