Arkadaşlar tartışma nasıl da kaydı. Farkettiniz mi? İşte bu bizim içimiz de olan klasik duygu. Sdik yarıştırmak... Ben daha iyi çalıyorum, sen çalamıyorsun. Yok benim dinlediklerim senin dinlediklerinden daha iyi...
Nedir bu yaaaa....
Adam sormuş Petrucci'nin attığı solo hangisi diye. Siz diyorsunuz ki "Petrucci Süper" ya da "Petrucci iğrenç. Hiç duygusal değil." Size nasıl çaldığı değil, attığı en iyi solonun hangisi olduğu sorulmuş.
Ayrıca kimin en iyi çaldığı önemli değil. Hepsinin kullandıüğı teknik farklı, verdiği duygu farklı. Duyguyu alamayan " Kötü çalıyor." diyor Duyguyu alan "Süper çalıyor. Ötesi yok." diyor.