Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • scalloped • 28 Ağustos 2005 06:45 • #483095
    hangisini saysam bilmem ki ama şu aralar en sevdiğim trial of tears'dır,home,lie,fortune in lies,under a glass moon,beyond this life,damage control,acid rain,paradigm shift,jaws of life,as ı am,ın the name of god,the spirit carries on,another day,bombay vildaloo,ytse-jam,voices,erotomania,fatal tragedy,metropolis pt1,peruvian skies...aklıma gelenler..kendisi gerçekten çok iyi bir gitarist olması yanında 3 temmuz konseri sonrası görüştüğümüzde alçak gönüllülüğüyle gonlümde yerini yüceltmiş tacı takmamı sağlamıştır,ama bu adamın yaptıklarını anlamak için biraz teknik bilgiyede sahip olmak lazımdır,virtuozite çalar ancak esas goze çarpan kısmı melodileridir,yoksa iş şova kalınca petrucciden cok manyak adamlar vardır,zaten oda kendisiyle yapıan bi röportajda dunyanın en iyisi olmadığını ama kendi kulvarında ve stilinde iyi olduğunu sölemiştir,son olarak şu bok atma hastalığına yakalanan bi boka yaramamanın vermiş olduğu isyankar tavırlı arkadaşlara allahtan acil şifalar diliyorum...
Bu konunun tüm mesajları