öhm pardon. şeyy. gitar çalamayanlardanım. rock müzik ile 98 senesinde tanıştım. metallica, soad vs vs hayranıyım. şu maNga hakkında bikaç mesaj okudum. buralarda. birileri diyorki bu grup limp bizkit benzeri. yaa kardeşim. belki bu garajın en zayıf aracıyım ben aranızda. önemli olan birilerine benzemek mi yoksa yaptıkları mı? benzeyemez mi yani lp'ye? kanun mu var? benim beklediğim türkçe albüm bu idi ve sonunda geldi. içinde ne ararsan var. kafa biraz çakırken ağlayabiliyosun veya neredeyse pogo yapacak kıvama geliyosun. helal be adamlara. bi kere çalgıcılar (!) (: mükemmel. sanki yabancı bi grup çalıyo. bu da mı kopya oluyo şimdi, hadi tarzı kopya! bu albümü alıp da beğenmeyen varsa ve burada bu adamları taklit ile suçluyorsa aldığı albümün parasını geri vermeye söz veriyorum. atsın bi e-mail.
[email protected] beddua bile edesim var böylelerine. pop konserinde mahsur kalırsınız inşalla :))