Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • gwen_b • 6 Şubat 2005 18:35 • #449758
    şimdi bir manga var ama her kafadan bir ses çıkıyor.olmaz ki kardeşim herbir şeyleri eleştiriliyor.Bari albümlerini tartışalım da son noktayı koyalım.
  • cc_baran • 6 Şubat 2005 18:56 • #449761
    valla o son noktalar kaç defa kondu bir bilsen :)))
  • gwen_b • 6 Şubat 2005 19:01 • #449762
    YOK canım öyle değil adamların özentiliklerini duruşlarını sahne performansı ve saire değil biz has müzik konuşalım
  • chazy_chazzz • 6 Şubat 2005 20:00 • #449764
    ya valla has müziklerinede o kadar çok son nokta kondu ki....içimiz dışımız manga oldu...ama şöyle her birşeyleriyle en çokta albümleriyle değerlendirirsek...

    SEVMEDİM,DİNLEMEM,İZLEMEM..... diyebilirim...
  • oqz • 6 Şubat 2005 21:32 • #449768
    SEVMEDİM,DİNLEMEM,İZLEMEM


    al benden de o kadar...
  • chazy_chazzz • 6 Şubat 2005 21:41 • #449769
    noktayı koyduk (chazz&oqz:)

    :)
  • oqz • 6 Şubat 2005 21:43 • #449770
    noktayı koyduk (chazz&oqz:)

    :))
  • aerialz • 6 Şubat 2005 23:54 • #449778
    öhm pardon. şeyy. gitar çalamayanlardanım. rock müzik ile 98 senesinde tanıştım. metallica, soad vs vs hayranıyım. şu maNga hakkında bikaç mesaj okudum. buralarda. birileri diyorki bu grup limp bizkit benzeri. yaa kardeşim. belki bu garajın en zayıf aracıyım ben aranızda. önemli olan birilerine benzemek mi yoksa yaptıkları mı? benzeyemez mi yani lp'ye? kanun mu var? benim beklediğim türkçe albüm bu idi ve sonunda geldi. içinde ne ararsan var. kafa biraz çakırken ağlayabiliyosun veya neredeyse pogo yapacak kıvama geliyosun. helal be adamlara. bi kere çalgıcılar (!) (: mükemmel. sanki yabancı bi grup çalıyo. bu da mı kopya oluyo şimdi, hadi tarzı kopya! bu albümü alıp da beğenmeyen varsa ve burada bu adamları taklit ile suçluyorsa aldığı albümün parasını geri vermeye söz veriyorum. atsın bi e-mail. [email protected] beddua bile edesim var böylelerine. pop konserinde mahsur kalırsınız inşalla :))
  • gwen_b • 7 Şubat 2005 12:45 • #449826
    al benden de o kadar zaten aynı tarz müzik yapanların tarzları benzer...o zaman herkes farklı tarz müzik yapıyo olurdu.yani bu yorumlara hiç bir anlam veremiyorum.
  • craSSa • 7 Şubat 2005 13:34 • #449833
    Daha biz Linkin Park'ı bir halta benzetememişken bir de başımıza özentisi çıktı. Hem de Türk Grup. Yapsanıza kardeşim şöyle sert bişeyler dinleyelim!!!