Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • a_lost_soul • 11 Şubat 2005 20:43 • #450749
    Manga

    Geçensene Bornova'ya ,Ozee'a Mavisakal,Vega falan bir de Manga gelmişti.O zaman kimse Mangayı bilmiyordu doğrudürüst.Ben ençok manga da eylenmiştim hele SOAD'ın Chopsue'yini çok güzel söylemişlerdi.Ben bu adamlar da iş var falan demiştim ama kliplerini görünce resmen yıkıldım.
    Bikere kimse Linkin Park'a benzemiyor demesin.Linkin Park da dinlerim ayrıca ama bana bi gurup bişeylerin ucuz kopyası tadını veriyosa aslı,gerçeği dururken onu dinlemem.Animasyon klip yapmışlar ki bence hoş olmamış(olanları da var).Umarım bu gurup kendini piyasanın pençesinden kurtarır.O zaman tartışma başka boyutta olurdu...Tadından yenmezdi...
  • Mad_Slayer • 11 Şubat 2005 22:52 • #450786
    Manga

    piyasa ya hitap etmek para kazanman1n tek yolu... asl1nda neyin reklam1 cok olursa onun piyasas1 cok olur... bi cem köksala bu mmanga kadar reklam yapsalard1 adam simdi coluk cocugun az1na düsmüstü neyse daha konusmayay1m fena doluyum bi kusarsam forumun foseptik cukuru tasar...
    hadi kal1n sagl1cakla...
  • gwen_b • 12 Şubat 2005 15:36 • #450860
    Manga

    konuş alper kardeşim...
  • VOLCOM • 12 Şubat 2005 15:54 • #450861
    bu adamlar eskiden ankara limon da cıkarlardı,manga cıkacagı zaman sevinirdik,hic yoktan iyidir derdik,sepultura falan calarlardı bazen,yani limon izin verse baya sıkı calarlardı o donem,ama para kazanmak sony muzık falan fılan
  • Mad_Slayer • 12 Şubat 2005 19:00 • #450887
    bu adamlar1n sepultura çalbildiine inanam1yorum, heralde turn table 1 solo gitarist niyetine kullan1yolard1r o zaman, manga ve sepultura ne biliim apayr1 seyler inanam1yorum hala yaaaa..
  • gwen_b • 13 Şubat 2005 14:54 • #450996
    yok ya kendileri de söylediler eskiden acayip trash dinlerlermiş sonradan kaymışlar
  • Mad_Slayer • 13 Şubat 2005 16:24 • #451005
    hala şaşkınım :O
  • Yaprak80 • 13 Şubat 2005 18:10 • #451012
    bence de çok güzel..daha ilk albümlerinde başladılar..kötülemeye ama dinleyen dinler..
  • VOLCOM • 13 Şubat 2005 20:31 • #451019
    inan kardesim yalan mi soylicem:) hatta gecen yuxexes e cıktı bunlar,sepultura turkıye yapıomus galıba o hafta,onun ıcın bı bukle roots patlattılar hatta
  • Mad_Slayer • 13 Şubat 2005 23:31 • #451047
    ohanzza wahow!! adamlar baya şaşmış yollarından o zaman para kazanma uğruna ne diim..