Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • a_lost_soul • 11 Şubat 2005 20:43 • #450749
    Manga

    Geçensene Bornova'ya ,Ozee'a Mavisakal,Vega falan bir de Manga gelmişti.O zaman kimse Mangayı bilmiyordu doğrudürüst.Ben ençok manga da eylenmiştim hele SOAD'ın Chopsue'yini çok güzel söylemişlerdi.Ben bu adamlar da iş var falan demiştim ama kliplerini görünce resmen yıkıldım.
    Bikere kimse Linkin Park'a benzemiyor demesin.Linkin Park da dinlerim ayrıca ama bana bi gurup bişeylerin ucuz kopyası tadını veriyosa aslı,gerçeği dururken onu dinlemem.Animasyon klip yapmışlar ki bence hoş olmamış(olanları da var).Umarım bu gurup kendini piyasanın pençesinden kurtarır.O zaman tartışma başka boyutta olurdu...Tadından yenmezdi...
Bu konunun tüm mesajları