Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • charey • 21 Temmuz 2006 00:53 • #505672
    Çıkış şarkısı "Kandırma Kendini"nin nakaratı alıntı...
  • narkozz • 21 Temmuz 2006 02:09 • #505673
    abi dinlemedim albümlerini de bu sefer ne çiziyolar?? :S
  • aparat • 21 Temmuz 2006 10:47 • #505681
    bu adamlar 2002 veya 2003 te galiba fanta genç yeteneklere katılmışlardı ve tarzları bundan çookk uzaklarda bir metal fırtınasıydı. mekanlarda da buydu olayları ama piyasa kaygısıyla coverlara sardılar sonra numetalimsi bir tarzla albüm çıkardılar. bu kadar keskin dönüşlü bir değişim ve ilk izlenen adamlardan beklenenin üstüne biraz hayal kırıklığı. bence albüm iyi (özellikle sözler babında)ama hani bu adamlar bu muydu dedim...
  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 13:09 • #505700
    mangayı sevmiyorum kadon çiz falan diyo kadın çizmek zor geliyo bana neden sevmediğim şeyleri yap diyolar cin ali çizin daha kolay böyle dandik gruplarla gelmeyin gitar yok mangada varsa bile ben duyamadım pek neyse..
  • aparat • 21 Temmuz 2006 13:29 • #505711
    o eskidendi inan iyiydiler de ama işte duygusal kaygılar bir de Cem denen adamın bassss gitar a alınması senin dediğin gitar yok olayının başı...
  • Drive-MAN • 21 Temmuz 2006 14:11 • #505734
    mangaya kılım
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 15:43 • #505748
    Muhtemelen yine kötü bir iş çıkarmışlardır.Ama seven dinler..
  • rock in rio • 21 Temmuz 2006 15:48 • #505750
    şimdi şöyle syliyim adamlar ilk çıktıklarında dediğim şey şuydu bunlar bir kliplik insanlar dedim iş çıkmaz dedim çünkü 2.klibi uzun bir zaman sonra çektiler ve şarkı neydi ya adı ff hımm bitti rüya onda çok özentilik grmüştüm sonra dursun zamnla iyi bi çıkış yakaladılar ve en son kandırma kendini adlı parçalarında onların o kadarda kötü bi iş çıkartmadıklarına karar verdim yani adamlara haksızlık etmeyelim tamam fazla iyi değiller ama bence yinede iyi bişiler yapabilirler
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 17:56 • #505768
    Numetal veya hardcore adına niye olmasın?Ama bence Numetal ve hardcore sanatsallıktan uzak..