Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • aparat • 21 Temmuz 2006 10:47 • #505681
    bu adamlar 2002 veya 2003 te galiba fanta genç yeteneklere katılmışlardı ve tarzları bundan çookk uzaklarda bir metal fırtınasıydı. mekanlarda da buydu olayları ama piyasa kaygısıyla coverlara sardılar sonra numetalimsi bir tarzla albüm çıkardılar. bu kadar keskin dönüşlü bir değişim ve ilk izlenen adamlardan beklenenin üstüne biraz hayal kırıklığı. bence albüm iyi (özellikle sözler babında)ama hani bu adamlar bu muydu dedim...
Bu konunun tüm mesajları