şimdi şöyle syliyim adamlar ilk çıktıklarında dediğim şey şuydu bunlar bir kliplik insanlar dedim iş çıkmaz dedim çünkü 2.klibi uzun bir zaman sonra çektiler ve şarkı neydi ya adı ff hımm bitti rüya onda çok özentilik grmüştüm sonra dursun zamnla iyi bi çıkış yakaladılar ve en son kandırma kendini adlı parçalarında onların o kadarda kötü bi iş çıkartmadıklarına karar verdim yani adamlara haksızlık etmeyelim tamam fazla iyi değiller ama bence yinede iyi bişiler yapabilirler