-
vaay,sepultura haa,helal valla bak şimdi ısındım aniden :))
iki üç albümlük bir grup olacaklarını düşünüyorum.
3 gün istanbuldaydım. cuma günü itiklalde bir paniyonda arkadaşla kalırken show tv de çalışan bir arkadaşı geldi. manga istanbuldaymış,cep telefonu melodileri için konuşulacakmış. yani parçalar cep telefonlarına girecek (girmesin demiyorum),kral tv de reklam sıklaştırılacak. nasıl insanlarla çalışıyorlarsa artık her tarafta reklamları var bea.
3 sene önce okul orkestrasında çalarken alper gelip abisinin manga diye bir grubu olduğunu ve barlarda tutulmaya başladığını söylemişti bana. "hadi len tutulsa nolcak,yükselmek kolay mı,bar mar nereye kadar?" diye sıradan bir tavır takınmıştım o zamanlar. şimdi adamlar nerelere geldiler,olayın nasıl nasıl geliştiğine tanıklık etmek zor ama saman alevi gibi olmasından korkarım.
-
son noktayi ben koyuyorum: Albümü begendim, sarkisözleri (itildik,mangara haric) güzel, üyeler sempatik (e-maillere cevap yaziyorlar =) )
Türk Rock, Metal/ Nu-Metal gruplari yabancilarla kiyaslamayin, bence türkiyede manga gibi bi grup olmasi cok iyi, basarili olacaklarini düsünüyorum
-
Klip gördüğüm en b*ktan klipler arasında.Aa dur ben yeni konu açayım.Bakiim bu kadar güzel başka kliplerde varmı:p
-
dinlemedim ama 2 şarkısını biliYoRUm.BERBAT.ne tür müzik yapıyolar ya numetal falanmı
-
ben cok begendim manga albümünü, ne müzik yaptiklari okadar önemlimi? ha nu-metal ha rock, kulaga hos geldikten sonra fak etmez
-
gayet başarılı bi albüm kesinlikle paranıza değecek ve de kulakların pasını silejek!!yeni şeylere özenti demek ne kadar kolay di mi?bi de onlara sorun.bu yorumu yapanların çoğunun albümü dinlemediinden eminim.bunlar taklitçi değil tam tersi yaratıcı ve alkışı hakeden adamlar..rock parçalarda rap kullanan sadece manga ve lp değil ki dünyada
-
eder eder janım.rock dışında bi müsic yaptıkları kesin.piyasa ijde
-
bence cok kotu olmuş arabesk var rock var rap var cok kotu birde bi sitede onu korn la kıyaslıyorlardı cok kotu bir grup bence.......
-
bence yorum yapılacaksa ikici albümden sonra yapılmalı en doğrusuda budur aslında
-
Manga kadar embesil bir grup görmedim.Her daim rock,elektronik,rap zırt pırt karıştıran adamlara gıcık kapıyorum.Ya böyle yapa yapa güzelim rock ın içine ettiler yaa!!!Al işte Linkin Park ve Limp Bizkit klonları..Aynı Linkin Park kadar keriz bir grup işte..