vaay,sepultura haa,helal valla bak şimdi ısındım aniden :))
iki üç albümlük bir grup olacaklarını düşünüyorum.
3 gün istanbuldaydım. cuma günü itiklalde bir paniyonda arkadaşla kalırken show tv de çalışan bir arkadaşı geldi. manga istanbuldaymış,cep telefonu melodileri için konuşulacakmış. yani parçalar cep telefonlarına girecek (girmesin demiyorum),kral tv de reklam sıklaştırılacak. nasıl insanlarla çalışıyorlarsa artık her tarafta reklamları var bea.
3 sene önce okul orkestrasında çalarken alper gelip abisinin manga diye bir grubu olduğunu ve barlarda tutulmaya başladığını söylemişti bana. "hadi len tutulsa nolcak,yükselmek kolay mı,bar mar nereye kadar?" diye sıradan bir tavır takınmıştım o zamanlar. şimdi adamlar nerelere geldiler,olayın nasıl nasıl geliştiğine tanıklık etmek zor ama saman alevi gibi olmasından korkarım.